Hej alla följare, Bengan Betandad här igen! Idag har det hänt något alldeles extra, för jag har äntligen fått träffa legendaren själv: Stor-Bengan! Och jösses, tvåbeningarna skojade inte – han är verkligen ENORM! 😲
Kommer ni ihåg när jag kom till katthemmet? Jag var en liten, frusen spinkis som satt fast i en vägg och vägde som en nyfödd. Då sa alla att jag påminde om Stor-Bengan (eller Bengan Tandlöse som han också kallas) när han var liten. Det var så jag fick mitt stolta namn, fast med tillägget Betandad såklart! 😁
Att stå öga mot öga med min namne var häftigt. Jag sträckte på mig så mycket jag bara kunde, men jag har fortfarande en del välling att sätta i mig innan jag fyller ut hans tassavtryck. 💪🍼
Från att ha varit helt ensam i väggen, till att få min välling-ansiktsmask, mina fyra bonussyskon och nu det här stormötet – mitt liv är ett riktigt äventyr! Stor-Bengan verkade tycka att jag sköter mig bra, och jag lovar att fortsätta växa så det knakar.
Tack för att ni följer min resa från liten välling-älskare till stor katt! 😻👉 swish 123 161 2001
